poniedziałek, 27 sierpnia 2012

niech żyją wakacje


Mamoooo! Ona mnie opluła!
On mnie kopnął!!!

Cudnie szumi to morze….. zamykam oczy, słucham po prostu…..

Mamusiu! Mogę kanapkę?
Mamo, masz drożdżówkę?
Mamusiu siku chcę!
Mamusiu zimno mi, gdzie jest ręcznik?

Jaka piękna ta żaglówka w oddali…. Piasek ciepły pod stopami….. wiatr we włosach…..

Mamusiu, zbudujesz zamek?
Mamo, zakopać cię w piasku po szyję?
Mamusiu, a możesz ty mnie zakopać?
Zagramy w piłkę?
Coś mi do oka wpadło!!!!!!

Błękit. Błękit. Błękit.


Kochanie, masz drożdżówkę?
A wzięliśmy kawę w termosie?
Skarbie, mamy jakieś kanapki?
Jest tylko jeden ręcznik?
Gdzie idziemy na obiadek?

Promienie słońca takie ciepłe, powietrze ma słony smak…….

Mamusiu, ale tu jest fajnie…….
Mhm…bardzo fajnie…..


























2 komentarze:

  1. Czyżbyś rozpoczęła karierę zawodową...?
    Bo tak jakoś cicho tutaj... zamilkłaś...
    Wszystko OK?
    Zaczynam tęsknić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Kariera zawodowa to za duże słowo ;)
      ale rzeczywiście praca trochę mnie absorbuje ostatnio
      dzięki Alicjo.....

      Usuń