czwartek, 5 kwietnia 2012

wielkanocne klimaty


Fajnie sobie poblogować, ale chyba jeszcze fajniej poczytać inne blogi. Niedawno, dzięki zapoznaniu się z twórczością niektórych blogujących mam  odkryłam, że nie jestem sama w mojej matczynej i domowokobietowej frustracji. W dodatku, niektóre wpisy pozwalają mi mniemać, że moja kondycja psychiczna nie jest jeszcze taka najgorsza.
Oczywiście, to nieładnie pocieszać się w taki sposób, ale trudno, tak szczerze, to bardzo mi to pomaga. Najbardziej pomaga mi to w wyzbyciu się wyrzutów sumienia wynikającymi stąd że:
- nie lubię się bawić lalkami, a już kucykami we wszystkich kolorach tęczy to o matko!
- wkurzam się, gdy przedszkole, albo szkoła mają wolny dzień
- czasami moje dzieci się nudzą, a mnie się po prostu nie chce iść na spacer
- starsze dziecko za długo siedzi przed kompem
- młodsze dziecko szybko nudzi się każdym zajęciem i wciąż domaga się nowych pomysłów, które mi się po prostu kończą
- zdarza mi się wrzeszczeć na nie, gdy jestem w dużym stresie
- klnę w myślach, kiedy tacham na drugie piętro sześć siatek wypełnionych po brzegi, a moje ukochane pociechy urządzają sobie na mojej drodze walkę na pięści i kopniaki
- albo w sytuacji jak wyżej (to znaczy sześć siatek, drugie piętro, torebka w zębach) mój syn pyta, czy mogłabym wziąć jego tornister aaaaaaauuuuuuuuu!!!
- czasem kiedy się kłócą i wrzeszczą na całe gardło udaję, że nie słyszę
- lubię chwile, gdy jestem sama.
To grzeszki, które sobie przypomniałam, ale pewnie jest ich więcej.
Jak się okazuje dotyczą one wielu kobiet- matek i wygląda na to, że to chyba jest normalne.
Sama sobie odpuszczam i jest mi lżej w tym Wielkim Tygodniu. 

a oto dzieło mojej cudownej córeczki Kalinki:

PISANKA o imieniu MARTA 

zrobiona od początku do końca przez moją małą artystkę 
Wesołych Świąt!!

 

2 komentarze:

  1. grzeszki to ma każdy, bez wyjątków!!!! życzę obfitego naładowania akumulatorów w ten świąteczny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Bardzo mi miło, że ktoś jeszcze otwiera tego bloga ;)
      a grzeszki rzeczywiście ma każdy tylko nie każdy się przyznaje ;)
      Dzięki za życzenia i wzajemnie wszystkiego dobrego z okazji Świąt

      Usuń